mediaLOOK logo
@
Bucuresti 2009-10-12

Solutiile IT&C ale anului 2009 pentru IMM-urile din Brasov

IMM-urile din Braşov sunt invitate să cunoască noi soluţii IT&C şi posibilităţile de obţinere a finanţărilor pentru acestea la cea de-a patra ediţie a conferinţei SolePAD Braşov.

Agora Media organizează marţi, 13 octombrie 2009, ora 09:30, o nouă ediţie SolePAD (Soluţii Eficiente pentru Afaceri Durabile) la Braşov. Conferinţa va avea loc la International Trade Center, Sala de conferinţe, şi se adresează companiilor din judeţele Braşov şi Covasna. La eveniment sunt invitaţi doamna Lidia Ene, Director Direcţia de Monitorizare din Cadrul Organismului Intermediar Pentru Promovarea Societăţii Organizaţionale (MCSI), domnul Silviu Costea, Prim Vicepreşedinte Camera de Comerţ şi Industrie Braşov şi domnul Ciprian B. Vişan, Preşedintele Asociaţiei Oamenilor de Afaceri “PRO INVEST”.

Conferinţele din cadrul Roadshow-ului SolePAD încearcă să răspundă problemelor concrete cu care se confruntă în prezent mediul de afaceri din România, prin prezentarea celor mai performante soluţii IT&C şi de finanţare.

„Unele companii anunţă rezultate pozitive, spectaculoase chiar în contextul crizei. Cunosc şi companii româneşti care s-au descurcat mai mult decât onorabil în ultima perioadă. Important este felul în care ne raportăm la criză şi capacitatea noastră de a lua decizii potrivite în timp util. Soluţiile moderne de comunicaţii şi de IT ne ajută să analizăm problemele cu care ne confruntăm şi ne permit să luăm decizii rapid. Acum este şi mai important să vedem care sunt cele mai potrivite soluţii pentru firmele noastre şi această conferinţă este un prilej excelent de a afla lucruri noi şi de a discuta nemijlocit cu specialiştii.”, declară moderatorul conferinţei, Romulus Maier, Director General Agora Media.

Secţiunea dedicată soluţiilor IT&C de reducere a costurilor va fi deschisă la SolePAD Braşov, cu informaţii legate de „organizare şi eficienţă cu etichetele profesionale de la Brother”, de către dl. Radu Crahmaliuc, Country Manager, Reprezentanţa Brother România. Sabina Uţă, Manager Regional Vânzări în cadrul Romtelecom, va prezenta pachetele de „Soluţii de comunicaţii” oferite de Romtelecom pe segmentul IMM. În continuare reprezentantul Intel România, Florin Raclariu, Market Development Manager, va prezenta cele mai noi tehnologii Intel pentru IMM-uri, iar doamna Anca Cazacu, Marketing Manager Bit Software va vorbi despre „Soluţii inteligente de gestiune pentru afaceri de succes”.

A doua parte a conferinţei, dedicată soluţiilor şi modalităţilor de obţinere a fondurilor nerambursabile, va fi deschisă de către dl. Radu Borza, Consilier Programe IMM, OTIMMC Braşov, cu prezentarea „Fonduri nerambursabile pentru IMM-uri, programe de finanţare derulate de MIMMCMA” şi de către dl. ec. Ciprian B. Vişan, Preşedinte Asociaţia Oamenilor de Afaceri “PRO INVEST” cu prezentarea „Accesarea fondurilor europene între mit şi realitate”. În încheiere doamna Lidia Ene, Director Direcţia Monitorizare - OIPSI şi doamna Mihaela Boboc, Consilier OIPSI în cadrul Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale vor vorbi despre „Fonduri structurale - Proiecte IT pentru dezvoltarea afacerii”.

SolePAD Braşov este promovat cu sprijinul partenerilor media IT Trends, Agora News, IubescBraşovul.ro, TheCity.ro, Bună ziua, Braşov!, Kiss FM, Zile şi Nopţi, PR Wave, PR Wave Directory şi Media Look. Partener local: Camera de Comerţ şi Industrie Braşov. Alţi parteneri: BSA (Business Software Alliance) şi Byblos.

Următoarele conferinţe SolePAD vor avea loc pe 15 octombrie la Târgu-Mureş, 10 noiembrie la Bacău, 12 noiembrie la Iaşi, respectiv 08 decembrie la Buzău, locaţia şi programul evenimentelor urmând a fi disponibile în curând pe www.solepad.ro.

Despre SolePAD
SolePAD – Soluţii eficiente pentru afaceri durabile - este un Roadshow de tehnologie şi finanţări care promovează soluţii pentru scăderea costurilor şi eficientizarea afacerilor şi soluţii de finanţări nerambursabile şi/sau parţial rambursabile şi asigurări. SolePAD a fost lansat în februarie 2005 şi a înregistrat 34 de prezenţe până la sfârşitul anului 2008 în cele mai dezvoltate regiuni ale ţării, însumând o audienţă de peste 4.000 de participanţi din aproape 3.000 de companii.

Agora Media