mediaLOOK logo
@
Joi seara, începând cu ora 21.30, intră în „Oraşul Virtual” (CITY FM, 106.2) să afli cine ridică audienţa pe Internet
Bucureşti 2004-11-25

Joi seara, începând cu ora 21.30, intră în „Oraşul Virtual” (CITY FM, 106.2) să afli cine ridică audienţa pe Internet

La CITY FM, tema emisiunii „Oraşul Virtual” din această săptămână este de interes general - portalurile româneşti. Ionuţ Paraschiv ţi-a pregătit o emisiune despre viaţa oricărui portal de succes: de la idee, la realizare, promovare, câştigarea audienţei, menţinerea lui în top şi generarea de profit. Din toamna lui 2000, Trafic.ro - serviciul special dedicat contorizării traficului pe situri, stabileşte audienţa pe net. Veţi afla ce anume se caută cel mai mult cu Google pe Internetul românesc, şi ce idei de afaceri mai pot aduce bani online. Răspunsurile vor veni direct de la cei care au creat sau administrează Trafic.ro, MyX.net, Home.ro şi Acasa.ro.

În emisiunea de joi, 25 noiembrie, începând cu ora 21.30, vor participa Orlando Nicoară, Business Development Manager NetBridge, Ionuţ Tarcea – Marketing Manager RDS, Antonio Éram, Product Manager myX Portal, Connex, Vlad Stan - director general Vodanet, jurnalişti de specialitate, şi nu în ultimul rând, ascultătorii CITY FM.

Accesând site-ul www.cityfm.ro, orice vizitator îşi poate vota portalul favorit. Datele se vor centraliza si vor fi anunţate la sfârşitul ediţiei “Oraşul Virtual”.

Servicii care generează trafic şi profit pentru un portal
În România, primele portalurile de succes s-au dezvoltat în cadrul unor companii de internet (www.home.ro, www.kappa.ro, www.rol.ro), precum şi în interiorul unor importante trusturi media (www.apropo.ro, www.bumerang.ro). Ce servicii trebuie să ofere un portal web pentru a genera trafic şi profit? Principalele oferte sunt: flux zilnic de ştiri, informaţii de curs valutar şi meteo, cont de email gratuit, director web moderat de un administrator, articole, programul tv şi al spectacolelor, forumuri, galerii foto, jocuri, diverse sondaje web etc. Dacă toate acestea vizează ca rezultat creşterea numărului de utilizatori şi fidelizarea lor, publicitatea online rămâne principalul serviciu care poate aduce încasări importante. În cadrul emisiunii „Oraşul virtual” din 25 noiembrie se vor căuta şi alte răspunsuri bazate pe experienţa unor site-uri celebre: www.myx.net şi www.acasa.ro.

Cine poartă cheile succesului
Contentul este cu siguranţă principalul motor în atragerea vizitatorilor, iar rata de reîmprospătare motivează fidelitatea audienţei. Se ridică întrebarea ce tip de portal e mai profitabil: unul general sau cel specializat pe un anumit domeniu? În acelaşi timp, infrastructura şi optimizarea site-ului îşi spun cuvântul în ceea ce priveşte rapiditatea accesului la informaţie.

Când devine interesant pentru o agenţie de publicitate online?
Mai sunt şi alte elemente care atrag publicitatea pe portal pe lângă traficul înregistrat de acesta? Cât de importantă este target-area anumitor servicii pe categorii de public. Cum se stabileşte profilul vizitatorului unui portal? Pentru răspunsuri, vizitaţi "Oraşul virtual", la CITY FM, începând cu ora 21.30!


despre ORAŞUL VIRTUAL
Problemele de IT de care te lovesti acasa, la birou sau în timpul liber sunt tratate ca la radio: simplu, la obiect şi în direct cu ascultătorii CITY FM. În fiecare seară de joi, Ionut Paraschiv iti propune un talk-show cu cei mai influenţi şi importanţi oameni din IT, jurnalişti de profil şi persoane cu răspunsuri. Radu Georgescu a vandut tehnologia RAV gigantului Microsoft, Valentin Negoita estimeaza care va fi evolutia pieţei in 2005, Varujan Pambuccian are initiativa eliminarii accizelor la aparatele foto digitale. Ziarul Financiar, PC Magazine, CHIP şi PC World au supravegeheat discutiile, iar ascultătorii şi-au primit răspunsurile. Toţi au fost in ORASUL VIRTUAL. Dialogul continua!

CITY FM

CITY FM emite pe frecventa 106.2 MHz, fiind receptionat în Euroregiunea 8 – Zona Metropolitana Bucuresti. Publicul aflat în Capitala si în localitatile din zona de influenta a acesteia, va putea asculta un program dinamic, ce cuprinde talk-show-uri interactive, emisiuni de calitate, realizate de oameni de radio cu experienta, stirile BBC si muzica buna cu accent pe hit-urile pop-rock.
Atât formatul muzical, cât si grila de programe corespund formatului Hot AC (Hot Adult Contemporary).