mediaLOOK logo
@
Cuponingul pe Bulevardul Publicitatii, la CITY FM, joi, începând de la ora 23.00
Bucureşti 2004-11-23

Cuponingul pe Bulevardul Publicitatii, la CITY FM, joi, începând de la ora 23.00

Tudor Fulea, Director General la CuponPro, vorbeste pentru prima data in audio-vizualul romanesc, pe larg, despre cuponing.

Joi, 25 noiembrie, de la 23:00, la "Bulevardul Publicitatii", singurul talk-show de cultura si atmosfera publicitara de la noi, produs de revista IMAGOO si CITY FM.

Index:
Ce inseamna suponing si de ce a aparut acest sistem abia acum in Romania; Unde e consumatorul mai usor de convins: acasa, in fata televizorului, sau la raft; Cum a devenit americanul de rand dependent de cuponing; Modalitati de integrare a cuponingului in publicitatea ATL si BTL; Pretul scazut vs. reducerea oferita de cuponing; Cum au primit clientii din Romania cuponingul; Rolul cercetarii asupra consumatorului inainte de a propune o asemenea alternativa; Loialitatea romanului fata de marci; Vor schimba vecinele intre ele cupoanele in viitorul apropiat?; Care vor fi canalele media care vor beneficia cel mai mult de pe urma acestui nou sistem; etc…

Despre "Bulevardul publicităţii":
Pornind de la ideea ca mecanismele comunicarii publicitare reprezinta o coordonata constanta si greu de evitat a societatii contemporane, acest program va incerca sa dezvolte si sa limpezeasca diversele si nu rareori intortocheatele aspecte ale culturii publicitare de la noi si din lume. Si, pentru ca orice cultura neraportata la context devine arida si alunga… necultivatul, trebuia sa existe si atmosfera publicitara, adica viata profesionala si personala a celor care fac, comada sau produc publicitate. Tot ce se invarteste in jurul publicitatii va fi vizat si invitat pe Bulevardul Publicitatii 106,2.

CITY FM

CITY FM emite pe frecventa 106.2 MHz, fiind receptionat în Euroregiunea 8 – Zona Metropolitana Bucuresti. Publicul aflat în Capitala si în localitatile din zona de influenta a acesteia, va putea asculta un program dinamic, ce cuprinde talk-show-uri interactive, emisiuni de calitate, realizate de oameni de radio cu experienta, stirile BBC si muzica buna cu accent pe hit-urile pop-rock.
Atât formatul muzical, cât si grila de programe corespund formatului Hot AC (Hot Adult Contemporary).