mediaLOOK logo
@
Bucuresti 2008-07-10

Cel mai mare magazin Flanco World la Grand Arena

Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi retaileri de produse electronice, electrocasnice şi IT&C din România, a anunţat investiţia a 1,5 milioane de euro în cel mai mare magazin Flanco World în cadrul centrului comercial Grand Arena din Sudul capitalei.

Centrul comercial Grand Arena se va deschide în cel de-al patrulea trimestru al acestui an şi se va adresa zonei de sud a capitalei, a anunţat dezvoltătorul Euroinvest INTERMED. Cu o suprafaţă construibilă de 120.000 mp (45.500 mp GLA), Grand Arena va deveni unul dintre cele mai mari proiecte de acest gen din Bucureşti. Viitorul shopping mall pe 2 nivele va fi ancorat de un Hypermarket Carrefour şi un magazin Flanco World, care va deveni cel mai mare din reţeua sa naţională.

Noul magazin Flanco World va ocupa o suprafaţă de 3.200 mp, investiţia retailerului în această unitate fiind estimată la o valoare de peste 1.500.000 euro, cea mai mare investiţie a Grupului Flamingo într-o unitate Flanco World.

Implementarea celui mai mare proiect Flanco World într-un nou centru comercial din zona de sud a Bucureştiului reprezintă un pas firesc în strategia de consolidare a Grupului Flamingo International. Aşa cum am anunţat încă de la începutul anului 2008, anul acesta dorim să continuăm extinderea lanţului de magazine cu suprafeţe de vânzare mari sub brandul Flanco World, prin prezenţa în cele mai importante centre comerciale din România, Grand Arena fiind unul dintre proiectele vizate în acest sens”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Deschiderea magazinului Flanco World este preconizată pentru perioada noiembrie-decembrie 2008. La ora actuală reţeaua Flanco World numără 21 de unităţi în toate regiunile ţării.

Centrul comercial Grand Arena este amplasat în sudul Bucureştiului, în cartierul Berceni, la intersecţia dintre strada Turnu Măgurele, Bulevardul Metalurgiei şi Drumul Gilaului.

Zona primară de atracţie cuprinde o populaţie de peste 400.000 de locuitori pe o rază de 15 minute. Regiunea este din ce în ce mai vizată de către jucătorii de pe piaţa de retail datorită unei mari densităţi demografice şi disponibilităţii tuturor mijloacelor principale de transport. Mai mult, în apropierea centrului sunt anunţate multe proiecte rezidenţiale cu termen de livrare pentru 2008-2009, fapt ce va favoriza traficul de clienţi către Grand Arena. Prospector Consulting, consultant pentru proiectul Grand Arena, estimează că traficul anual se va situa la aproximativ 8-10 milioane de clienţi.

Grand Arena este un mediu agreabil pentru desfăşurarea cumpărăturilor şi a întâlnirilor, fiind orientat pe satisfacerea cerinţelor clienţilor. Aceştia vor putea accesa sub un singur acoperiş servicii variate, restaurante şi spaţii pentru modă, sport şi divertisment. Accesul către Grand Arena este facil deopotrivă pentru pietoni, cât şi pentru cei cei ce folosesc autoturismele. Parcarea subterană cu acces gratuit şi o capacitate de 2.000 de locuri va spori confortul vizitatorilor. Părinţii se vor putea bucura alături de cei mici de o zonă special creată pentru copii, reunind magazine, loc de joacă şi cofetării.

În privinţa zonei de Food Court, centrul comercial va integra un număr de aproximativ 20 restaurante, cafenele, gelaterii, patiserii şi Fast Food-uri atât din bucătăria românească, cât şi din cea internaţională, având aproximativ 1500 de locuri la mese.

Paleta de servicii disponibile în centrul Grand Arena reuneşte: telefonie mobilă, servicii foto, presă, optică, farmacie, spălătorie, bancă, coafor, pet shop etc. Acestea sunt oferite de colaboratori precum: Arsis, Nokia, Germanos, Say, Fonomat, In Medio, Centrofarm, Francis Walter.

Din punct de vedere architectural, Grand Arena va da impresia de spaţialitate prin culoarele ample şi luminoase şi va beneficia de finisaje de înaltă calitate (cu piatra albă, sticlă şi marmură). Proiectul are un acces vertical bine structurat prin cele trei scări rulante pentru accesul dinspre parcarea subterană spre etajele superioare.

Grand Arena reprezintă o investiţie de 187 milioane de euro, care se urmăreşte a fi recuperată în următorii 15 ani. Proiectul este finanţat de către Euroinvest INTERMED, fără a se apela la vreun împrumut bancar. Antreprenorul colaborează cu agentul de leasing PROSPECTOR Consulting şi CEGIS IMOBILIARE.

Galerie online cu fotografii Grand Arena:
http://www.medialook.ro/download/grandarena

Grand Arena