mediaLOOK logo
@
Centrul comercial Grand Arena va deveni polul de atractie din Sudul capitalei
Bucuresti 2008-07-10

Centrul comercial Grand Arena va deveni polul de atractie din Sudul capitalei

Centrul comercial Grand Arena se va deschide în cel de-al patrulea trimestru al acestui an şi se va adresa zonei de sud a capitalei, a anunţat dezvoltătorul Euroinvest INTERMED. Cu o suprafaţă construibilă de 120.000 mp (45.500 mp GLA), Grand Arena va deveni unul dintre cele mai mari proiecte de acest gen din Bucureşti. Viitorul shopping mall pe 2 nivele va fi ancorat de un Hypermarket Carrefour şi un magazin Flanco World, care va deveni cel mai mare din reţeua sa naţională.

- Primul Carrefour din zona de sud a Bucureştiului şi al 7-lea din capitală
- Cel mai mare magazin Flanco World la Grand Arena

Grand Arena se adresează întregii familii, venind în întâmpinarea clienţilor săi cu o gamă variată şi complexă de bunuri şi servicii în peste 180 magazine. Alături de Hypermarketul Carrefour, Flanco World sau Daiso, centrul comercial va găzdui magazine de fashion, cadouri, bijuterii şi accesorii, pentru cele mai exigente gusturi. Firme reprezentând importante nume naţionale şi internationale - Otter, Motivi, TinaR, Ina Center, Sephora, Jolidon, Triumph, Erros, Cavaliere, Kendra, Splend’or, Veronesse, Lee Cooper, Blue Bird, Glou, Bamboo, Meli Melo - vor fi prezente în cadrul Grand Arena.

Centrul comercial Grand Arena este amplasat în sudul Bucureştiului, în cartierul Berceni, la intersecţia dintre strada Turnu Măgurele, Bulevardul Metalurgiei şi Drumul Gilaului.

Zona primară de atracţie cuprinde o populaţie de peste 400.000 de locuitori pe o rază de 15 minute. Regiunea este din ce în ce mai vizată de către jucătorii de pe piaţa de retail datorită unei mari densităţi demografice şi disponibilităţii tuturor mijloacelor principale de transport. Mai mult, în apropierea centrului sunt anunţate multe proiecte rezidenţiale cu termen de livrare pentru 2008-2009, fapt ce va favoriza traficul de clienţi către Grand Arena. Prospector Consulting, consultant pentru proiectul Grand Arena, estimează că traficul anual se va situa la aproximativ 8-10 milioane de clienţi.

Grand Arena este un mediu agreabil pentru desfăşurarea cumpărăturilor şi a întâlnirilor, fiind orientat pe satisfacerea cerinţelor clienţilor. Aceştia vor putea accesa sub un singur acoperiş servicii variate, restaurante şi spaţii pentru modă, sport şi divertisment. Accesul către Grand Arena este facil deopotrivă pentru pietoni, cât şi pentru cei cei ce folosesc autoturismele. Parcarea subterană cu acces gratuit şi o capacitate de 2.000 de locuri va spori confortul vizitatorilor. Părinţii se vor putea bucura alături de cei mici de o zonă special creată pentru copii, reunind magazine, loc de joacă şi cofetării.

În privinţa zonei de Food Court, centrul comercial va integra un număr de aproximativ 20 restaurante, cafenele, gelaterii, patiserii şi Fast Food-uri atât din bucătăria românească, cât şi din cea internaţională, având aproximativ 1500 de locuri la mese.

Paleta de servicii disponibile în centrul Grand Arena reuneşte: telefonie mobilă, servicii foto, presă, optică, farmacie, spălătorie, bancă, coafor, pet shop etc. Acestea sunt oferite de colaboratori precum: Arsis, Nokia, Germanos, Say, Fonomat, In Medio, Centrofarm, Francis Walter.

Din punct de vedere architectural, Grand Arena va da impresia de spaţialitate prin culoarele ample şi luminoase şi va beneficia de finisaje de înaltă calitate (cu piatra albă, sticlă şi marmură). Proiectul are un acces vertical bine structurat prin cele trei scări rulante pentru accesul dinspre parcarea subterană spre etajele superioare.

Grand Arena reprezintă o investiţie de 187 milioane de euro, care se urmăreşte a fi recuperată în următorii 15 ani. Proiectul este finanţat de către Euroinvest INTERMED, fără a se apela la vreun împrumut bancar. Antreprenorul colaborează cu agentul de leasing PROSPECTOR Consulting şi CEGIS IMOBILIARE.

Închirierea spaţiilor comerciale se va derula în două faze. Prima etapă este în curs de derulare, fiind deja contractat un procent de 72% din spaţiu. Cea de-a doua fază va fi demarată în cel de-al doilea trimestru din 2009. Până la această dată s-au încheiat aproximativ 105 contracte de închiriere, iar alte 29 urmează să fie semnate.


Primul Carrefour din zona de sud a Bucureştiului şi al 7-lea din capitală

Carrefour, primul grup de distribuţie din Europa şi al doilea din lume anunţă investiţia a 20 milioane de euro în primul hypermarket Carrefour din zona de sud a Bucureştiului, în cartierul Berceni, în cadrul centrului comercial Grand Arena.

Hypermarketul Carrefour din centrul comercial Grand Arena îşi va desfăşura activitatea pe o suprafaţă de vânzare de 7.880 mp şi va pune la dispoziţia clienţilor săi 42 de case şi 1.200 locuri de parcare gratuite.

Acest nou proiect Carrefour din Bucureşti face parte din strategia de expansiune a grupului Carrefour de întărire a poziţiei de lider pe segmentul de hypermarket. Păstrăm în continuare acelaşi ritm alert de extindere atât în capitală, cât şi în ţară, pentru a aplica politica de discount foarte agresivă şi cel mai bun raport calitate-preţ în cât mai multe zone din ţară. Zona de sud a Bucureştiului a fost strategic aleasă de noi datorită potenţialului mare de dezvoltare şi suntem mândri să deschidem aici primul nostru hypermarket”, declară Patrice Lespagnol, director general Carrefour România.

În a doua parte a anului curent şi anul următor va continua strategia alertă de dezvoltare şi vor fi deschise noi hypermarketuri Carrefour în: Oradea, Buzău, Sibiu, Deva, un al doilea hypermarket la Brăila, un al doilea la Iaşi, un al doilea la Constanţa.

Pe lângă aceste hypermarketuri, Carrefour operează deja şi pe segmentul de supermarketuri – prin preluarea celor 21 de magazine Artima, care vor deveni Carrefour Express pe parcursul acestui an. Carrefour a deschis deja 6 supermarketuri Carrefour Express care au un mare succes.


Cel mai mare magazin Flanco World la Grand Arena
Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi retaileri de produse electronice, electrocasnice şi IT&C din România, a anunţat investiţia a 1,5 milioane de euro în cel mai mare magazin Flanco World în cadrul centrului comercial Grand Arena.

Noul magazin Flanco World va ocupa o suprafaţă de 3.200 mp, investiţia retailerului în această unitate fiind estimată la o valoare de peste 1.500.000 euro, cea mai mare investiţie a Grupului Flamingo într-o unitate Flanco World.

Implementarea celui mai mare proiect Flanco World într-un nou centru comercial din zona de sud a Bucureştiului reprezintă un pas firesc în strategia de consolidare a Grupului Flamingo International. Aşa cum am anunţat încă de la începutul anului 2008, anul acesta dorim să continuăm extinderea lanţului de magazine cu suprafeţe de vânzare mari sub brandul Flanco World, prin prezenţa în cele mai importante centre comerciale din România, Grand Arena fiind unul dintre proiectele vizate în acest sens”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Deschiderea magazinului Flanco World este preconizată pentru perioada noiembrie-decembrie 2008. La ora actuală reţeaua Flanco World numără 21 de unităţi în toate regiunile ţării.


Galerie online cu fotografii Grand Arena:
http://www.medialook.ro/download/grandarena

Grand Arena