mediaLOOK logo
@
Bucuresti 2008-04-16

Unilever foloseste serviciile de SMS Marketing ale Intertel Communications

Intertel Communications, prima companie de pe piaţa locală care a lansat servicii de SMS Marketing, a derulat si derulează în prezent mai multe campanii pentru brandurile companiei Unilever, printre care Dero şi Omo, folosind servicii şi tehnologii inovative, multe dintre ele în premieră pe piaţa românească.

În cazul promoţiei actuale Omo, a doua dupa cea din toamna, produsele ascund un cod special care trebuie trimis de cumpărător la numărul special al campaniei, 1886. Se poate câştiga una dintre cele 1000 de rachete de tenis marca Head. Promoţia, care se desfăşoară până pe 15 iunie 2008, include premii în valoare comercială totală de 44.030 lei.
Intertel Communications furnizează tehnologia şi serviciile de SMS Marketing ale campaniei. Sistemul permite managementul mesajelor, verificarea şi arhivarea datelor introduse de participanţi, analiza avansată a campaniilor, optimizarea acestora pentru cele mai bune rezultate (targetare etc).
De când campania « Murdărirea este bună » s-a lansat în România, vânzările mărcii Omo au crescut. Campaniile promoţionale desfăşurate de Omo sub această platformă de comunicare oferă consumatorilor noştri posibilitatea de a se bucura şi mai mult de activităţile în aer liber, alături de copiii lor", a declarat Ruxandra Radu, Brand Building Manager Omo & Coccolino la Unilever South Central Europe. "Orice campanie promoţională Omo are două obiective principale: cel legat de creşterea vânzărilor, dar şi acela al promovării conceptului că, pentru orice copil, este mai important să se dezvolte frumos, jucându-se în voie, decât să se ferească de murdărire, care este îndepartată foarte uşor cu Omo", a explicat ea.
Pentru a fi atinse aceste obiective, echipa tehnică a Intertel Communications a asigurat dezvoltarea aplicaţiilor software necesare elaborării, implementării şi operării serviciilor, implementarea hardware-ului necesar, elaborarea schemelor de desfăşurare, alocarea numerelor scurte de telefon mobil sau numerelor de telefon fix, efectuarea de testări şi verificări pe etape ale derulării.
"Intertel a urmărit să aducă pe piaţă mereu servicii şi tehnologii inovative. Intertel este prima companie care a adus în România know-how pentru TV Interactive, care a introdus servicii de SMS Marketing, fiind de asemenea primul provider care a implementat un MMS Gateway şi a livrat content MMS end-userilor dintr-o reţea mobilă si a creat si lansat pe piata sub brandul BlueON primul sistem de management al publicitatii prin Bluetooth ", a declarat Maia Novolan, director general Intertel Communications.
Anul acesta, Intertel a derulat cu succes servicii de SMS Marketing pentru promoţia Dero Alb Dalb. Campania „Dero Alb, Dero Dalb, de iarna sa-ti fie drag”, desfasurata in perioada decembrie 2007- februarie 2008, a oferit o multime de premii de sarbatoare. Numărul de SMS, la care consumatoarele s-au putut inscrie in promotie, a fost ales strategic din tranşa de numere Intertel - 1899, facand referire la cele cele mai frecvente 99 de pete, promisiunea Dero.
Concluziile clientului vorbesc de la sine: "Mesajele primite de-a lungul desfăşurării campaniei şi reacţia consumatoarelor au indicat bucuria cu care acestea au primit promoţia. Campania a contribuit la creşterea vânzărilor lui Dero Alb Dalb în retailul modern şi la consolidarea poziţiei brandului Dero pe piaţa de detergenţi", a declarat Valentina Tagirtoi, Brand Manager Dero.

Intertel Communications

Despre Unilever South Central Europe
Unilever, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa bunurilor de larg consum, este prezent pe piaţa românească din anul 1995. Portofoliul de mărci pe care Unilever le comercializează pe piaţa românească include mărci precum Dero, Omo, Coccolino, Cif, Domestos, Dove, Rexona, Axe, Clear, Sunsilk, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Bertolli, Lipton. Operatiunile Unilever din zona de centru-sud a Europei sunt coordonate din Romania de catre compania regionala Unilever South-Central Europe (USCE). Unilever South Central Europe coordoneaza din Bucuresti operaţiunile în 7 ţări din zonă: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia şi Moldova.


Despre Intertel Communications
Intertel Communications este cunoscută pe piaţa românească pentru calitatea serviciilor interactive de tip full service, fiind specializată în numeroase platforme digitale - de la marketing interactiv / comunicare on-line de performanţă şi mobile marketing, până la servicii de Call-center, Web design şi Web development, incluzând orice tip de mecanisme de campanii şi reactivări, integrări mixte de on-line şi off-line utilizând tehnologiile SMS, MMS, WAP, WEB, Bluetooth, Barcode şi Voce, follow-up campanii, fulfillment şi management de premii, având la bază o puternică expertiză tehnica şi experienţă în domeniu de peste şase ani.
Printre clienţii tradiţionali ai companiei se numără: Coca-Cola HBC (Coca-Cola, Cappy, Sprite), Gazeta Sporturilor, Heineken Romania (Gosser, Heineken), Kanal D, Prima TV, PROCTER &GAMBLE (Duracell, Pampers, Braun), Real Hypermarket, Supercard (MOL, C-THRU, STR8), Unilever SCE (Axe, Dero, Omo, Rexona, Sunsilk).