mediaLOOK logo
@
Bucuresti 2006-10-16

Showul de moda Rapsodia Feminitatii

Rapsodia Feminitatii, la final!

Sambata, 14 octombrie, a avut loc showul de moda al evenimentului Rapsodia Feminitatii la Centrul Comercial Feeria.


Spectacolul, la care au participat numeroase vedete, a imbinat cu succes ritmurile clasice cu tinutele vestimentare moderne ale celor mai cunoscute case de moda: Attitude, Tiffosi, Calliope, Springfield, La Femme, Marks & Spencer, Tosca Blu, Bata, Otter, Benvenuti, Women’s Secret, Kenvelo, Promod, Esprit, Terranova, Rinascimento.

Accesoriile au fost oferite de: Police, Opti Blu si Meli Melo.

Copii colectiilor Miniblu si Caribu au asigurat succesiunea anotimpurilor, de la toamna la iarna.

Spectacolul regizat de Alin Galatescu si creatorul conceptului, SPLIT Advertising, au reusit cu success sa sublinieze tendintele modei pentru sezonul rece. Showul a atins cu succes trenduri ca neominimalismul, neogrange, neocouture, all black si inspiratia sport a anilor 1980 pentru a sublinia feminitatea.

Machiajul a fost oferit de Max Factor si hair-stylingul de Nivea.

Duminica 15 octombrie s-a incheiat si expozitia de cosmetice din cadrul aceluiasi eveniment, ce a reunit cei mai mari producatori de produse cosmetice.

Rapsodia Feminitatii promite sa revina ca un eveniment traditional de anvergura cu 2 editii anuale.

SPLIT Advertising