Află care sunt cele 5 motive principale pentru care afacerile din România au ales Senior Software ca partener de dezvoltare, dar și mărturiile clienților legate de beneficiile obținute în urma utilizării sistemului SeniorERP – soft ERP pentru managementul resurselor.
Sistemul ERP este o parte fundamentală în gestionarea a mii de afaceri de toate dimensiunile și din toate industriile, iar implementarea unui software de planificare a resurselor întreprinderii vine ca un prim pas în modernizarea afacerilor și automatizarea proceselor de business.
Fie ca discutăm despre contabilitate, producție, gestionarea stocurilor și a comenzilor, managementul relațiilor cu clienții, vânzări și marketing, gestionarea proiectelor și resurselor umane sau despre alte operațiuni, un software ERP performant și integrat îți permite să conectezi toate procesele de business. Un sistem ERP modern oferă vizibilitate în timp real pentru un proces decizional mai bine informat și, astfel, sunt eliminate procedurile ineficiente, se obține o scalabilitate ridicată, performanță crescută, iar procesele consumatoare de timp și resurse sunt eliminate.
SeniorERP, soft ERP 100% românesc, optimizează procesele de lucru pentru companiile din România
SeniorERP este un software modern de planificare a resurselor întreprinderii, adaptat la nevoile companiilor de toate dimensiunile și din toate industriile, ce facilitează gestionarea optimă a tuturor resurselor, modalități avansate de analiză și multiple oportunități de dezvoltare.
În cele ce urmează vom prezenta 5 motive principale pentru care afacerile din România au ales Senior Software ca partener de dezvoltare, dar și mărturiile clienților legate de beneficiile obținute în urma utilizării sistemului SeniorERP – soft ERP pentru managementul resurselor.
“Printre principalele criterii pentru care am ales Senior Software s-au numărat posibilitatea de adaptare a sistemului SeniorERP la nevoile noastre, dar și capacitatea de extindere a soluțiilor, pe măsură ce ne dezvoltăm. Nu în ultimul rând, a contat profesionalismul echipei cu care am fost în legătură încă de la început, pentru că ai nevoie să vezi că oamenii cu care vorbești sunt bine pregătiți și interesați ca lucrurile să meargă.“ Alina Tinca, Masibo Sport
1. ERP perfect adaptat legislației financiar-contabile și mediului de afaceri din România
SeniorERP este un sistem ERP perfect adaptat legislației financiar-contabile românești și se pliază cu ușurință pe particularitățile afacerilor locale. În plus, este un sistem ușor de utilizat și personalizat și include funcționalități actualizate, inclusiv pentru zona de contabilitate.
Toate datele despre activitatea și rezultatele întregii companii, precum: plăți, încasări, taxe și impozite, situația liniilor de credit, balanța și profit sunt centralizate în SeniorERP. De asemenea, soluția furnizează informații în timp real, cu ajutorul cărora organizațiile își pot gestiona obligațiile de plată, prin planificarea cash flow-ului și prin notificări și alerte periodice.
Prin urmare, datorită soluției SeniorERP, depui la timp raportările și declarațiile solicitate de stat, acestea putând fi realizate printr-o simplă apăsare de buton, direct în sistem.
„SeniorERP ne-a convins prin adaptarea remarcabilă la legislația românească și la realitățile mediului de afaceri local. Este o soluție completă, eficientă, rapidă, integrată și extrem de prietenoasă cu utilizatorul.” Radu Muntean, Băneasa Moara & Băneasa Paste
„Începand cu 2021 a venit acest tăvălug al creșterii costurilor de producție, tăvălug care acum se poate urmări în timp real. Avem beneficii care țin de partea de bugetare, de închidere a unei luni și de P&L, unde vezi imediat ce costuri nu ți-au fost facturate.” Liviu Semenescu, Pangram (Monte Banato)
2. Sistem ERP flexibil și ușor de adaptat specificului oricărei afaceri
Senior Software este o companie din România care oferă soluții software performante pentru managementul integrat al afacerilor. Furnizorul investește timp și resurse în cercetarea și dezvoltarea soluțiilor oferite, iar acest lucru este vizibil și apreciat de companii.
SeniorERP este un soft ERP robust, flexibil și scalabil, care simplifică și îmbunătățește fluxurile de lucru, indiferent de structura sau dimensiunea businessului. Soluția pentru managementul resurselor acoperă cu succes nevoile oricărui tip de organizație și facilitează automatizarea și integrarea tuturor operațiunilor de business. Totodată, SeniorERP îți permite să gestionezi atât activitatea tuturor companiilor pe care le deții, cât și multiple puncte de lucru, informațiile fiind transferate și actualizate în timp real.
Datorită modulelor integrate din care este alcătuit SeniorERP, poți să gestionezi cu ușurință toate procesele, de la marketing și vânzări, la producție, financiar sau logistică. Sistemul îți permite să colectezi, stochezi, gestionezi și să interpretezi, într-un singur loc, date din multiple activități comerciale.
„Aveam nevoie de un software eficient și flexibil, iar Senior Software a fost furnizorul care a înțeles foarte bine nevoile noastre și ne-a oferit cea mai bună soluție din punct de vedere calitate / preț. Câteva dintre beneficiile pe care le-am obținut în urma implementării sunt: operarea simplificată, reducerea erorilor, trasabilitate, securitatea datelor, un sistem de raportare eficient.” Mihai Mureșan, Herlitz România
„Cel mai mare avantaj rezultat din parteneriatul cu Senior Software îl constituie informația oferită. Acum avem acces mult mai ușor la informație datorită modului în care este structurat sistemul SeniorERP. Al doilea avantaj este posibilitatea de automatizare, începând de la procesele de facturare și de gestiune a stocului, până la conexiunea cu alte softuri, precum cel de automatizare a livrărilor.” Sorin Felea, Atu Tech
3. Acces la rapoarte intuitive și analize detaliate, în timp real
Ușurința cu care pot fi generate rapoartele, împreună cu modul simplificat în care sistemul facilitează interacțiunea utilizatorilor cu datele, constituie un puternic element de diferențiere al soluției SeniorERP.
Cu ajutorul sistemului integrat pentru managementul resurselor de la Senior Software, utilizatorii au posibilitatea să genereze cu ușurința atât o gamă variată de rapoarte incluse standard în aplicație, cât și rapoarte custom, create în funcție de nevoile și specificul businessului.
Cu funcționalitățile de Raportare și Analiză a datelor, prezente în SeniorERP, utilizatorii câștigă vizibilitate completă asupra operațiunilor, control asupra businessului și posibilitatea să își stabilească obiective clare și realiste, bazate pe date corecte și complete, disponibile în timp real.
În plus, datorită Dashboardurilor interactive din SeniorERP, utilizatorii beneficiază, într-un singur ecran, de o varietate mare de informații relevante. În acest mod, au vizibilitate asupra zonelor de business care evoluează favorabil și, totodată, pot reacționa rapid atunci când este necesară intervenția.
„În prezent, datorită sistemului ERP, lucrurile sunt mai ordonate, avem o situație clară asupra întregii activități și ne putem seta obiective foarte precise. Avem o situație foarte, foarte clară în privința stocurilor, ceea ce e extrem de important pentru noi. Putem să generăm rapoarte în funcție de nevoi, pe orice palier, atât pe partea de achiziții, cât și pe cea de vânzări și încasări. Acest lucru ne permite să organizăm și să planificăm mai bine perioada următoare.” Alina Tinca, Masibo Sport
„Rapoartele de producție sunt complete și ușor de vizualizat, astfel încât și gestiunea a cunoscut îmbunătățiri. Pe zona de vânzări avem o situație mult mai clară despre activitatea agenților de vânzări, pe diversele canale de distribuție pe care le deservim. Ușurința cu care realizăm înregistrările contabile, faptul că am automatizat declarațiile și diferite documente uzuale, cât și posibilitățile extinse pe care le avem în întocmirea rapoartelor – pentru noi sunt cele mai importante avantaje aduse de SeniorERP.” Ruxandra Alexianu, Merlins Beverages
4. Mod de lucru unitar pentru toate departamentele companiei
SeniorERP unifică datele, procesele și funcțiile esențiale de business, precum finanțele, producția, gestionarea stocurilor și a comenzilor, managementul relațiilor cu clienții, vânzările și marketingul, administrarea proiectelor și resursele umane. Unificarea datelor și a departamentelor contribuie la crearea unei imagini de ansamblu asupra businessului, iar organizațiile își pot gestiona mai eficient procesele de business, pe baza unui flux informațional continuu.
Totodată, SeniorERP le permite companiilor sa identifice zonele de business care pot fi îmbunătățite sau care prezintă oportunități de creștere. Deoarece toate departamentele lucrează în același sistem și au acces la aceleași informații, echipele au posibilitatea să observe în timp real și să ia măsuri proactive în diferite situații, fie că este vorba de o creștere bruscă a cererii pentru un anumit produs, de întârzieri în livrările de la un furnizor sau de o criză iminentă a fluxului de numerar.
În plus, pe baza informațiilor din sistemul ERP, companiile își pot stabili obiective precum creșterea eficienței, reducerea costurilor și adaptarea la condițiile în schimbare ale consumatorilor sau ale pieței. SeniorERP automatizează multe sarcini predispuse la erori, precum facturarea și procesarea comenzilor, introducerea și actualizarea stocurilor și multe altele, furnizând în timp util informațiile de care echipele au nevoie pentru a funcționa mai eficient.
„Soluțiile informatice de la Senior Software ne-au convins că sunt ceea ce compania noastră are nevoie pentru a organiza activitatea tuturor departamentelor. Faptul că ne-au oferit acces la o soluție integrată a fost un aspect decisiv în luarea deciziei de colaborare.” Petronel Rus, SamMills Distribution
„SeniorERP a minimizat timpii de lucru pierduți, oferindu-ne acces la toate informațiile societății într-o singură bază de date. Cu noul ERP, am obținut situații mult mai clare și precise privind productivitatea fiecărui departament și activitatea pe care o desfășurăm, într-un timp optim.” Marius Constantin, Cipcos Mar Complex
5. Expertiza și know how-ul echipei de profesioniști
Sute de companii din România, printre care se numără și cele prezentate în acest articol, au ales Senior Software ca partener de dezvoltare pe baza criteriilor și a obiectivelor departamentale bine stabilite, precum și în urma unor studii de piață intense și a discuțiilor purtate cu diverși provideri de soluții software.
Flexibilitatea și gradul ridicat de customizare prezentate de soluția SeniorERP, împreună cu profesionalismul echipei Senior Software și experiența vastă a acesteia, sunt printre principalii factori luați în considerare de companii în alegerea celei mai bune soluții ERP.
„Unul dintre furnizorii noștrii avea deja o soluție implementată și acesta a fost începutul demersurilor noastre. Din cele trei soluții ERP pentru care am avut discuții, reprezentanții Senior Software ne-au oferit încrederea că putem dezvolta o colaborare de succes. Criteriile decisive au fost disponibilitatea departamentului de ERP pentru dezvoltarea și customizarea aplicației, plus profesionalismul echipei de vânzări.” Marius Constantin, Cipcos Mar Complex
„Nu ascund faptul că am cerut feedback de la clienții care au implementat acest sistem și erau foarte mulțumiți. Suntem la 2 săptămâni de la Go Live și feedbackul pe care pot să îl dau celorlalți este acesta: este mult mai bine decât ne-am așteptat, în sensul că deja vedem îmbunătățiri semnificative ale proceselor. Timpii sunt mult mai scurți legat de procesarea mărfii, a comenzilor spre clientul final și acest lucru ne ajută să ne relocăm resursele spre ceea ce contează cu adevărat: clientul final.” Alin Moldovan, Viamso
„Am ajuns să închei un parteneriat cu Senior Software după ce am văzut lista de companii cu care colaborează și am reușit să aflu direct de la clienții acestuia ce cred ei despre sistem și cum îi ajută. În domeniul nostru de activitate, o companie care se vrea stabilă pe piață, nu are nicio șansă fără astfel de sisteme integrate. Senior Software e capabil să ne susțină în ceea ce vrem să construim și acest lucru înseamnă foarte mult pentru noi.” Marian Bota, Dr. Wheel
SeniorERP - sistem ERP cu rezultate imediate
Printre rezultate înregistrate de companiile care au ales soluția SeniorERP se numără:
- 90% mai mult timp dedicat clienților
- 40% mai multe comenzi procesate
- 20% creștere a vânzărilor online
- 25% creștere a eficienței în procesul de aprovizionare
- 70% reducere a timpului de facturare
- 200% creștere a cifrei de afaceri
Senior Software este unicul furnizor de sisteme software din România cu un pachet complet de soluții integrate. Fondată în 2003, compania a realizat peste 450 de implementări de succes, utilizând cele mai noi tehnologii. Senior Software a început activitatea cu o singură divizie și, în prezent, dispune de 7 divizii prin care implementează sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce și Hardware. Compania își desfășoară activitatea în 5 locații din România (București, Constanța, Cluj, Iași, Timișoara) cu o echipă formată din peste 180 de angajați.