mediaLOOK logo
@
Bucureşti 2010-03-01

Primăvara demarează Martie pentru renaşterea Naturii

Primavara Inc. – lider intre anotimpurile de pe piaţa globală de calendare – anunţă relansarea soluţiei green “Martie”, destinată segmentului consumer. Produsul este deja disponibil pe piaţă, fiind lansat prin intermediul reţelelor regionale de promotori. Martie va putea spori satifacţia în desfăşurarea activităţilor curente, îmbunătăţind experienţa de trai chiar din prima zi de exploatare.

Bazându-se doar pe energie regenerabilă, adoptarea lui Martie ţine strict de starea de spirit a utilizatorului. Efectele pozitive devin sesizabile pe toate planurile, inclusiv profesional, emoţional, fizic şi mental, nefiind cunoscute reacţii adverse severe.

Conform tradiţiei, versiunea Martie 2010 va putea fi mai uşor adoptată şi integrată în experienţa cotidiană în special de către publicul feminin. Prin abordarea sa revigorantă, Martie inspiră prospeţime, optimism şi dezinvoltură, reactivând numeroase căi de a acţiona.

Lansarea a fost însoţită de două chestionare de măsurare a satisfacţiei clienţilor, „Babele” (1-8 martie) şi “Moşii” ( 9-17 martie). Producătorul va ţine cont de rezultatele studiilor în continuarea seriei de produse, urmărind satisfacerea cerinţelor specifice ale diferitelor tipuri de utilizatori.

Primăvara autentică poate fi recunoscută după hologramele cu flori - “Mărţişoarele”. Acestea vor fi purtate la piept în primele 8 zile de utilizare de către fanii entuziaşti ai renaşterii Naturii – Femeile.

Prin opţiunile sale avansate de comunicare, Martie restabileşte relaţiile armonioase între utilizatorii de sex opus, deschizând simplu şi firesc un orizont luminos, plin de armonie.

Pentru detalii suplimentare va rugam să vă accesaţi resursele interioare de energie şi inspiraţie.

La Mulţi Ani şi o Primăvară frumoasă!

Thinker Media