mediaLOOK logo
@
Pure, cel mai nou joc de curse off-road, acum şi în România
Bucuresti 2008-11-05

Pure, cel mai nou joc de curse off-road, acum şi în România

Amatorii de senzaţii tari au de dovedit o nouă provocare: Pure, cel mai nou joc de curse off-road produs de Black Rock Studio - Disney Interactive Studios, duce adrenalina la un nou nivel. Viteză şi sărituri spectaculoase la înălţime, lupinguri care îţi dau fiori şi o senzaţie incredibil de veridică îi transpun pe jucători într-o super-cursă, care îi ţine cu sufletul la gură. Acum, Pure se lansează şi în România şi le propune gamer-ilor o experienţă off-read reală care promite maximum de adrenalină. Să înceapă distracţia!

Creat de Black Rock Studio, care a adus numeroase premii portofoliului Disney Interactive Studios, jocul Pure le propune gamer-ilor o cursă free-style frenetică: peste 80 de sărituri şi lupinguri spectaculoase, într-un cadru desprins din lumea reală, cu 7 locaţii din toată lumea şi peste 30 de piste off-road, printre care Wyoming, Italia şi New Mexico. Pot participa până la 16 jucători, care au de ales între numeroase personaje de ambele sexe, întrecându-se între ei sau cu adversarii virtuali. O mulţime de facilităţi transformă cursa într-o experienţă unică pentru jucători, aceştia putându-şi adapta şi modifica ATV-ul ales după preferinţe, în orice moment al jocului. Pure va fi disponibil exclusiv pentru PlayStation3 şi PC.

Cu prilejul lansării, TNT Games, unic distribuitor al jocurilor Disney Interactive Studios în România, le propune amatorilor de adrenalină o experienţă memorabilă: cei care cumpără un joc Pure în perioada 31 octombrie - 31 decembrie 2008 pot participa la promoţia Pure pentru a câştiga o zi întreagă de aventură off-road reală, cu 2 ATV-uri. Până pe 14 noiembrie a.c., jocul Pure este disponibil exclusiv în magazinele Diverta. Câştigătorul va fi desemnat prin tragere la sorţi, pe 15 ianuarie 2009.

Informaţii complete privind promoţia sunt disponibile la adresa www.tntgames.ro/pure. TNT Games îi invită pe amatorii de experienţe palpitante să încerce jocul la adresa www.purevideogame.com şi apoi să-şi ia porţia de adrenalină Pure în magazinele Diverta. Pret recomandat: Pure pentru platforma PC – 140 RON; platforma PS3 – 319 RON.

Disney Interactive Studios este divizia interactivă a The Walt Disney Company. Disney Interactive Studios publică şi distribuie un portofoliu larg de jocuri şi entertainment interactiv pentru o multitudine de platforme. Compania licenţiază şi lucrează direct şi cu alţi publisheri de jocuri interactive, aducând pe piaţă jocuri pentru toate vârstele. Disney Interactive Studios are sediul în Glendale, California, şi deţine patru studiouri de producţie de jocuri în toată lumea, incluzând Avalanche Software, Fall Line Studio, Propaganda Games şi Black Rock Studio. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.disney.com/videogames.

Black Rock Studio, numit iniţial Climax Racing, este un producător major de jocuri de curse, având în portofoliu francizele best-seller Moto GP şi ATV Offroad® Fury. Studioul şi jocurile sale au câştigat zeci de premii şi nominalizări, printre care şi patru premii IGN “Best of Show” la competiţia E3 din 2006.

TNT Games este distribuitorul oficial pentru România al unor branduri de renume, precum Nintendo, NCSoft, SEGA, THQ, Microsoft Games Studios, Disney Interactive Studios, Koch Media, Game Outlet, Joytech şi Auralog. Pentru mai multe informaţii despre portofoliul de produse TNT Games, vizitaţi www.tntgames.ro.

Diverta este companie membră a RTC Holding, unul dintre cele mai mari grupuri comerciale de retail, distribuţie şi servicii din România, prezent pe piaţa românească din 1990. Sub sloganul “Mereu ceva nou”, Diverta a lansat, în luna august 2008, un nou concept de magazin: un spaţiu de shopping structurat pe 3 zone de interes, create pe caracteristicile publicului Diverta: “Îmi place”, “Mă joc şi învăţ” şi “Am succes”. Fiecare spaţiu dedicat are o zonă de “experience”, care aduce publicul într-o relaţie directă şi interactivă cu o gamă extinsă de produse. În 2008, Diverta înseamnă un concept unic de retail, concentrat pe noutate şi inovaţie, atribute care motivează publicul să revină pentru a afla care sunt noutăţile culturale, pentru a cumpăra produsele dorite sau a petrece timp într-un loc care “îi place”.

SwissPlan.biz

SwissPlan.biz este o companie specializată în marketing şi comunicare online, gestionând proiecte pentru companii de prestigiu din România şi de peste hotare, precum Romstal, Prooptiki România, Oxford Management Ltd., Fundaţia Internaţională pentru Copil şi Familie, Mariaj Lux, Novicio Tech Division, Teatrul Evreiesc de Stat, TNT Games şi altele. Fidelă propriului set de valori şi principii, compania SwissPlan.biz refuză să promoveze alcoolul, tutunul, precum şi alte produse şi servicii ce aduc prejudicii societăţii. www.swissplan.biz