mediaLOOK logo
@
Bucuresti 2008-06-16

Intertel a derulat pentru Gillette prima activare prin Bluetooth pe un stadion in timpul unui meci de fotbal

Echipa Intertel Communications a furnizat companiei Procter & Gamble tehnologia necesară realizării uneia dintre primele campanii de promovare prin Bluetooth Marketing din România, folosind instrumentul inovativ BlueON.

Practic este vorba despre un instrument revoluţionar pentru piaţa de New Media Marketing din România, fiind cel mai eficient sistem de marketing prin Bluetooth disponibil local. BlueON este un sistem inovator de management al interactivităţii şi al contentului care poate fi distribuit prin Bluetooth accesibil tuturor terminalelor mobile din clasele medie şi superioară. Dezvoltat integral de echipa Intertel Communications in-house, BlueON este un program de automatizare şi customizare a contentului care urmează a fi trimis către fiecare end-user şi de dirijare a comunicării uni sau bi-direcţionale prin Bluetooth.

Procter & Gamble a folosit acest instrument în cadrul evenimentului caritabil "Seara Campionilor", pentru promovarea specială a brandului Gillette, achiziţionat de companie în 2005. Ideea inovativa de a face simtita prezenţa Gillette pe stadionul de fotbal prin Bluetooth a venit din partea P&G, care a dorit sa transmita spectatorilor diferite vizualuri cu fotbaliştii care au performat in cadrul evenimentului.

Pentru Gillette Compania Intertel Communications a integrat si un instrument de SMS pentru concursul Trucuri cu Mingea. Campania care se desfasoara on-line pe site-ul www.gillettefootball.ro. foloseste SMS-ul pentru validarea voturilor participantilor. Pentru a finaliza votarea, utilizatorul trebuie să introducă pe site codul primit prin SMS.

Intertel Communications


Despre Intertel Communications
Intertel Communications este cunoscută pe piaţa românească pentru calitatea serviciilor interactive de tip full service, fiind specializată în numeroase platforme digitale - de la marketing interactiv / comunicare on-line de performanţă şi mobile marketing, până la servicii de Call-center, Web design şi Web development, incluzând orice tip de mecanisme de campanii şi reactivări, integrări mixte de on-line şi off-line utilizând tehnologiile SMS, MMS, WAP, WEB, Bluetooth, Barcode şi Voce, follow-up campanii, fulfillment şi management de premii, având la bază o puternică expertiză tehnica şi experienţă în domeniu de peste şase ani.
Printre clienţii tradiţionali ai companiei se numără: Coca-Cola HBC (Coca-Cola, Cappy, Sprite), Gazeta Sporturilor, Heineken Romania (Gosser, Heineken), Kanal D, Prima TV, Procter & Gamble (Braun, Duracell, Gillette, Pampers), Real Hypermarket, Supercard (MOL, C-thru, STR8), Unilever SCE (Axe, Dero, Omo, Rexona, Sunsilk). Mai multe detalii pe www.blueON.ro