mediaLOOK logo
@
SuperBlog 2011
București 2011-09-27

Cum să câștigi în 2 luni mai mult decât 99% din bloggerii din România

Competiția anuală de blogging creativ SuperBlog revine cu a 4-a ediție și premii în valoare totală de peste 13.000 USD. Începând din 2008, competiția atrage sute de participanți și este susținută de companii renumite, românești și multinaționale, dornice să-și consolideze relațiile cu blogosfera.

În fiecare toamnă, SuperBlog animă blogosfera românească cu teme năstrușnice, menite să incite inspirația bloggerilor participanți. Astfel, timp de 2 luni (1 octombrie - 1 decembrie a.c.), aspiranții la titlul de SuperBlogger își perfecționează "condeiul" online pe teme legate de diverse domenii de activitate, de la IT și auto până la fashion și retail. La rândul lor, companiile-partenere jurizează articolele bloggerilor, evaluează creativitatea acestora, apreciază originalitatea și, uneori, descoperă valori demne de reținut.

În tot acest timp, se leagă prietenii și se creează controverse, se învață din experiența personală și din a contracandidaților, ies la iveală talente ale blogosferei și actuali sau potențiali specialiști în comunicare online, se creează oportunități de promovare și dezvoltare personală, dar și de parteneriat cu mediul de business. În plus, după cum scrie Bogdan Mihalașcu, marele câștigător al SuperBlog 2009 cu blogul MoneyWatch.ro, competiția SuperBlog le permite participanților să câștige "în două luni din blog mai mult decât 99% din bloggerii din România". La final, laureații SuperBlog sunt recompensați în functie de locul ocupat în clasament, cu premii ASUS în valoare totală de 13.000$, constând în vouchere pentru achiziții din magazinul online www.oktal.ro, precum și alte premii.

Până acum, și-au anunțat participarea la SuperBlog 2011 peste 140 de bloguri. Bloggerii dornici de afirmare, de prieteni și de premii se pot înscrie până la 15 octombrie 2011, pe superblog.pcnews.ro. La SuperBlog 2011 poate participa orice persoană fizică ce deține un blog și are domiciliul în România, indiferent de vechimea sau traficul blogului.

Companiile care susțin SuperBlog 2011 sunt: ASUS, Toyota, real,- Hypermarket, Autonom Rent-a-Car, Oktal.ro, AMD, Edimax, Borealy Gifts, Aventuria.ro și NH Hoteles.

Declarații sponsori
"Prin intermediul concursului SuperBlog, produsele ASUS pot fi prezentate în cel mai natural și direct mod cu putință chiar de către consumatori, în ipostaza lor creativă de bloggeri. Firescul comunicării acestora cu propriii cititori constă în sublinierea aspectelor practice ale produselor și în limbajul lipsit de elemente de marketing. SuperBlog 2011 ne permite să ne adresăm diverselor cercuri de utilizatori prin intermediul celor mai potriviți mesageri, să obținem feedback din aceste comunități și să încurajăm această formă inedită și originală de comunicare asociată termenului de social media." - Liviu Marica, PR & Marketing Manager ASUS România

„Suntem onorați să participăm pentru cel de-al treilea an consecutiv la SuperBlog, această competiție reușind să convingă atât prin seriozitatea tuturor celor implicați, cât și prin modul unic în care a reușit să pună în valoare participanții. Este un eveniment pe care îl așteptăm cu mare nerăbdare, iar numărul mare al celor care deja s-au înscris în competiție reprezintă o confirmare a valorii SuperBog. Le urăm tuturor mult succes.” - Mirela Șurghie, Head of Media real,- Hypermarket România

"Toyota România are plăcerea de a-și anunța cea de-a 3-a participare consecutivă la SuperBlog, competiția celor mai creativi bloggeri din România. În anii trecuți am citit cu interes sute de articole și abia așteptăm să redescoperim exuberanța și inspirația specifice SuperBlog. Toyota își confirmă astfel deschiderea spre blogosferă și își manifestă încrederea în acest vector de comunicare." - Ana Maria Toma, Local Marketing Coordinator Toyota România

Declarații organizatori
"Ne bucurăm să anunțăm lansarea celei de-a patra ediții SuperBlog, competiția de blogging creativ care provoacă blogosfera la creativitate, joacă serioasă și parteneriate online și offline. SuperBlog a evoluat de la an la an prin implicarea companiilor-partenere, dar și prin entuziasmul bloggerilor participanți. Suntem nerăbdători să găsim noi talente în rândul bloggerilor motivați să-și demonstreze potențialul, să-și depășească limitele, să lege prietenii și parteneriate și chiar să-și profesionalizeze blogul pentru a răspunde cerințelor actuale de marketing și comunicare online. Astfel, putem crea împreună o Super-blogosferă." - Claudia Pătrașcu, Communication Manager SwissPlan.biz

"SuperBlog demonstrează că tehnologiile web permit accesul rapid la informație, încurajează concursul de idei și feedback-ul prompt al consumatorilor din postură de bloggeri sau de simpli utilizatori. Oferind soluțiile adecvate oricărei forme de comunicare online, RACK.ro se implică și în ediția din acest an a celui mai amplu și interactiv concurs de blogging din România." - Ionut Paraschiv, Director RACK.ro

Parteneri media: TVR – Zon@IT, revistele Connect și Photo Magazine, RadioLynx.ro, 121.ro, PRwave, MediaLook și câștigători sau veterani ai edițiilor trecute SuperBlog: MoneyWatch.ro, Obisnuit.eu, LexaVerzes.ro
Organizatori: PCNews.ro și SwissPlan.biz, cu sprijinul RACK.ro

SwissPlan.biz